

Drie tips om ervoor te zorgen dat jij in de komkommertijd wel iets te melden hebt én je boodschap ook nog bij je doelgroep belandt.
Met een online tekst heb je niet meer dan een paar seconden om de interesse van je klant te wekken.
Zeven tips die ervoor zorgen dat je klant niet afhaakt maar aanhaakt.
Die goede vondst, die briljante ingeving; het doet pijn, maar als het afleidt van de kern van je boodschap, moet je ‘m om zeep helpen. Tekstschrijven draait soms meer om het weglaten dan om het opschrijven.
Een nieuw jaar is als een leeg scherm, met dat verschil dat een jaar vanzelf gevuld wordt. Hoe ik ervoor zorg dat het scherm niet leeg blijft, lees je in deze blog.
Vorige maand schreef ik over uitglijders met betrekking tot de vorm en opmaak. In deze blog vijf don’ts waar het aankomt op de inhoud zelf, plus tips waarmee je wel een sterke tekst kunt schrijven.
Bij het tekstschrijven zijn er vele valkuilen waar je gemakkelijk instapt, maar die je vaak ook gemakkelijk kunt vermijden. Vijf uitglijders, gericht op de vorm en opmaak.
Ronkende taal of juist formeel, afstandelijk en ouderwets taalgebruik. Wil je een tekst die goed aansluit op je doelgroep? In deze blog lees je welke woorden je dan maar beter kunt vermijden.
Bij tekstschrijven is het de kunst om bij de hoofdlijn te blijven: wat moet blijven plakken bij je doelgroep? Dat betekent dat je keuzes moet maken: one message per call.
Ik wens je een gezond en succesvol 2021, met werk waar je blij van wordt. Hoort schrijven daar niet bij? Gelukkig kun je mij dan altijd bellen of mailen. Ik ga graag voor je aan de slag!